onsdag 15. juli 2015

PASTEBIN

Hei :)

Jeg har akkurat prøvd ut et program som heter SVG-EDIT. Programmet i seg selv har jeg ikke tenkt å gå inn på. Likevel kan det være flott å sjekke ut. I dette programmet arbeidet jeg med en ordsirkel som noen andre hadde startet, og som jeg skulle gi stafettpinnen videre på. Det jeg oppdaget da jeg skulle kopiere "arbeidskoden" var at den ble for stor til å sende på melding eller i kommentarfelt. Jeg ble tipset om pastebin. Dette er en side hvor du kan dele store (ren-tekst-tekster) med en kort link. Øverst til høyre på siden står det "create new paste", der går du for å lage din egen.

Hvis du vil bruke min kode må du lime den inn i SVG-EDIT, hvor det står SVG i loddrett stilling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne hva dere synes om bloggen og tips til videre arbeid :)